Merel Toby, Senior medewerker KCC

Wat deed je voordat je bij ons kwam werken?

Toen werkte ik ook al in de lease, bij een kleine leasemaatschappij die inmiddels niet meer bestaat. Ik heb daar allerlei functies gedaan en ben in 2012 overgestapt naar ons bedrijf. Ik ben begonnen als commercieel adviseur bij  Strix lease Service. Dat bedrijf is samen met Auto Lease Company en The Lease Factory in 2018 gefuseerd tot het huidige Hiltermann Lease. 

Wat is je huidige functie?

In september 2020 heb ik de kans gekregen en is mij de mogelijkheid geboden om te beginnen met een nieuwe afdeling, namelijk het Klant Contact Centrum en de berijdersdesk. Wij zijn er voor al onze klanten en willen zo’n hoog mogelijk service verlenen. Op onze werkplek staat achter ons op de muur: “Klanttevredenheid is het mooiste bezit, al het andere kun je leasen”. Hier werken wij dagelijks aan en dit is ook het uitgangspunt van de afdeling: tevreden klanten, dat is wat wij willen.

Wat wil je nog vertellen over ons bedrijf?

Op dit moment is het niet mogelijk i.v.m. Corona, maar normaliter wordt er ook met regelmaat iets georganiseerd voor het personeel. Het is altijd leuk en wordt erg goed verzorgd. Zo hebben we rond kerst altijd een spectaculair personeelsfeest en gaan we vaak in de zomer met elkaar varen. Ook sluiten we iedere week af met een gezellige borrel, waarbij je elkaar in een ontspannen sfeer bijpraat. En dagelijks wordt er een lunch verzorgd. Dat zijn zaken die naast het werk komen, maar wat ik zelf heel belangrijk vind om te zeggen dat ik erg leuk werk heb. Wat mij betreft kunnen we snel weer terug naar dat normaal, maar we hebben helaas nog te maken met de pandemie. Daardoor werken we nu heel veel thuis. Het is wel eens lastig om dan nog op een goede manier contact te houden met al je collega’s, maar ook nu zie je dat de Hiltermanners elkaar ook digitaal weten te vinden. Afgelopen Kerst hebben we dan ook heel modern gevierd met een online pubquiz.

Merel Toby, Senior medewerker KCC